13.3.11

Love/Interesting

Beside earthquake, there still good thing happened recently.

Just like in the end of Harry Potter 6 (in novel).

就算是最邪惡的世代來到,
就算是這世界發生了末日級災難。

該談戀愛還是要戀愛。

Of course, it's not me, it's one of my good friend.
Of course, this friend must know that I am talking about you.

Hello U.S. Lady. Ha Ha Ha.

雖然我語帶戲謔,也抱持著看好戲的心情來看著照片、動態更新以及也許網誌。
但我仍然要祝福你(們),畢竟我們也曾經是共患難共體時艱,也曾經哈哈哈愉悅悠閒下午。

總之,畢竟是我少數我真心認為是好友的人物,
所以有好消息還是要祝福的。

///////////////////////////////////////////

But!

But!

But!

When I see the other person, I can't help but feeling interested.

想必是人際關係網互動造成的吧!
前前後後,
好朋友與朋友與男朋友與女朋友,轉來轉去都是這些熟面孔嘛!

(也難怪,我前陣子被加了Facebook,想必是....哈哈哈哈)

Well Well Well,
世界繞著臺大轉,臺大繞著某個院轉,某個院.....Oulala~

最後,感謝妳在Fly out之後,馬上帶給我這麼大了個有趣的消息,
very great entertainment.

Oh Ha Ha Ha.

為了你,我決定要新增一個網制分類:Friends

沒有留言:

張貼留言