21.3.11

Fight for it

For the future! For the life I want, perhaps.

It's time to be strong again!.

我要去學校念書了,
接續昨天所寫的網誌,改變要立刻開始,然後持之以恆,
讓累積的力量能夠在未來光芒展現。

目標第一:今年考過CPA

拿到這個執照,我希望可以多騙吃騙喝一些地方。

However, it's not that easy as I only passed 2 subjects last year which means I have to fight with other 5 subject this year and I don't really have many time to study.

Be smart and efficient.

如果這真是我的夢想,那我就要努力以赴,
在真的闖蕩之前,要記得把自己準備好,才不會一出門就跌倒。

目標第二:法文不要再爆炸爛了

If I can speak 3 languages fluently, that will be a good opportunity to survive in many places.

但要如何呢?
這個我要在規畫與思考一段時間。

先這樣,
真的要出門去學校念書了。

沒有留言:

張貼留言