20.3.11

Just waiting


Waiting to be free from military obligation.

So many plans, so many ideas, so many so many.

一切都等退伍。
我要離開把我禁閉綑綁的環境。

無論是觀念想法價值,一直想找個地方重新開始,
儘管我知道人是不斷在累積的過程中變化成長,
沒有人可以完全斬斷過去重頭來過,
但至少我想要有個機會去把我不願意的事情擺脫掉。

Out Out Out.

Where I'll be after October, What will I become after October?

我期待未來,但我要從現在開始改變,
因為從現在開始改變我自己,等到這力量累積到那時,
我才能有足夠的力氣去掙脫去改變,也許如蝴蝶脫蛹而出,帶著美麗高飛遠走。
而也可能,如同鐵達尼號,處女航即末日。

I can't wait to see my life in future, can I achieve my goal, can I live like someone I like,
can I tell what is my life style?

So many question there, waiting to be explored by myself.

How can't you feel excited?

Let start from here.

沒有留言:

張貼留言