21.12.11

close to the end of 2011

It's a amazing year and important year for me.

First of all, I can finally go aboard without time limitation!!!!
Cause I did my military obligation! (and I think, a well done)

我也正式脫離學生,脫離吃父母,進入上班族的生活。
雖然最後我做了跟大家都一樣的選擇,
但是,我也不會覺得有什麼遺憾,真的我還太年輕,
還有很多時間,我可以找到我真的要的。

我感受到我有成長,
在很多方面,更獨立更成熟更懂得照顧自己與周圍的人。
(儘管我仍然被誤為獨生子,顯然我自我感覺相當良好)
至少我覺得我人際關係能力有提升哈哈。

I went to France again, to see those I miss so much.
And it's still so beautiful and romantic.
I can't wait to visit you again.

也許還有十天才是下一個年度,
但對我來說今年已經差不多結束了。
反正接下來就是好好盤點吧!

新年新希望就等真的新年再說吧!
(我覺得這篇好雞肋,也沒回顧什麼也沒展望什麼)

沒有留言:

張貼留言