7.6.11

Deep inside

All the wind gone, and all the air stuck.

This is the begin of summer, you can't help but runaway for outdoor.

So am I.

I walked into bookstore tonight, and I start thinking again.

Deep inside my heart, what I really want?

我想要好好再沉澱自己,專心去思考究竟我想要的是什麼?
Stay in Taiwan, Go abroad?
Study further, or Work to earn?
Businessmen, commercial, Accounting or Art and Designer?
Product design, Interior Design, Graphic Design, Architecture?
很多很多很多還有很多很多很多, 不同的可能。
可能不可能,我要怎麼走怎麼選?
最艱難的時刻,也許當兵這段時間是給我自己一個很長的思考期,
去決定下一步。

雖然我相信人生不可能第一步就一定對,
也不可能第一步走錯人生就全毀了。
總是有很多機會會一再出現然後等著被抓住,希望我可以好好把握。

我希望在真的深深去思考,去想想我要走的路在哪裡。

沒有留言:

張貼留言